niedziela, 11 stycznia 2015

PROLOG

Chciałabym wam przedstawić tą wspaniałą opowieść o Larry'm Stylinsonie. Mam nadzieję, że zatracicie się w niej tak samo jak ja! Jest naprawdę cudowna. 
Bardzo proszę o komentarze, zależy mi co myślicie! 
(szablon w przygotowaniu)


__________________


-Louis. Cieszę się, że się zgadzasz. Potrzebujemy jeszcze twojego podpisu tutaj.- Wskazał pole na kawałku papieru na biurku.
Byłem na konferencji w jednym z londyńskich budynków. Serio, nie obchodziło mnie gdzie. Naprawdę miałem gdzieś to wszystko, ale ostatnio... Przez ostatnie dni to było wszystkim o czym mogłem myśleć.
Spojrzałem na kawałek papieru na biurku, od którego zależało całe moje życie, całe życie zespołu. Tylko Liam o tym wie, co jest ulgą. Gdyby nikt z zespołu o tym nie wiedział, mógłbym wybuchnąć w chwili kiedy się o tym dowiedziałem. Nie no, podziękowania dla Liam'a Payne'a za to, że wie o tym.
Podniosłem wzrok i zobaczyłem Simon'a Cowell'a patrzącego na mnie z niecierpliwością, jakby podpisanie tego mogło sprawić, że ktoś zyskałby życie wieczne lub coś równie dużego jak to. Ale tak jest, to wielka rzecz.
-Czekaj Simon. Dlaczego jestem jedynym który jest zmuszony do zrobienia tego jeszcze raz?- Oczywiście wiem dlaczego. Ale nadal nie mogę w to uwierzyć. Westchnął.
-Louis, po raz setny, robisz to bo to jest twój najlepszy przyjaciel. Teraz podpisuj!- Podniósł trochę głos. Mogłem zauważyć, że jest on dość niecierpliwy. Może powinienem palnąć jakiś żart? Nie Louis. Skup się. To duża sprawa. Spaprasz to i jesteś martwy.
-Ale... Ale ja jestem facetem! To jest babska robota!- Nie mogę tego zrobić. To wszystko jest zbyt popaprane.
-Możemy zatrudnić dziewczynę żeby to robiła, ale jeśli nawet ten plan się uda, wtedy to sprawi, że będzie czuł się jeszcze gorzej. Ale jeśli zrobi to facet i to poskutkuje, przynajmniej będzie gejem. Lub bi. I na dodatek jesteś jego ulubieńcem, odkąd byliście w XFactorze. To nie będzie takie trudne.- Oh, łatwo ci mówić. Ty nie musisz oszukiwać swojego najlepszego przyjaciela.
-Louis'ie Tomlinson'ie. Podpisujesz czy nie? Nie mogę marnować czasu, sam wiesz.- Jego głos był spokojny, ale to przyprawiało mnie o nerwy i bycie zmieszanym, nie zdawałem sobie nawet sprawy z tego że podpisałem kontrakt. Rzuciłem okiem na Simon'a, a on się uśmiechał, jak dumny ojciec który właśnie zobaczył swoje dziecko kończące college. Spojrzałem na kawałek papieru starając się spalić go za pomocą oczu. Wciąż nie mogłem uwierzyć, że to zrobiłem.
 
 10 RZECZY BY ZŁAMAĆ ZAKOCHANE SERCE: 
 
1.      Nie pozwolić mu flirtować z inną dziewczyną. 
2.      Robić rzeczy dla niego, jakich nikt inny jeszcze nie robił. 
3.      Sprawić, że zaprosi cię na randkę. 
4.      Mieć pewność że ta ranka będzie jedyną którą będzie pamiętać najmocniej. 
5.      Mieć pewność, że bierze cię na poważnie. 
6.      Mieć pewność że nie umawia się lub randkuje z nikim innym tylko z tobą. 
7.      Mieć pewność, że zakochał się w tobie. 
8.      Sprawić by cię pocałował. 
9.      Być jego chłopakiem. 
10.  Złamać mu serce. 
 
Ale kiedy będziesz to robił, nie zakochaj się w nim albo zmierzysz się z surową karą. 
 
Oświadczam: Louis William Tomlinson 

9 komentarzy:

  1. Jak na razie jest świetnie:) Nie moge doczekac sie dalszej cześci:) /od teraz wierna fanka @Kwiatkowska04

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, informuj mnie, buziaki x / @opsmynajal

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się naprawdę świetnie! :) Mogłabyś mnie informować? xx / @mycutelarreh

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie sie zapowiada, możesz mnie informować xx @luvmyherri

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za spam, prolog jest bardzo ciekawie napisany jak i przetłumaczony :D Ale niestety, nie czytam fanfików o Larrym :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny początek, zapowiada się nieźle :) czekam na next! /@noseybitchesdie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, bardzo mi sie podoba :D
    Cos zupelnie innego, z takim podejściem do tematu jeszcze sie nie spotkalam. Czekam na nastepny, moglabys informować mnie o nowych rozdzialach?
    @SkarpetkaZayna xx

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba na wstepie chcesz zebym dostala zawalu
    nienawidze ci juz
    informuj mnie prosze cie o nowych na tt

    @kika1613

    OdpowiedzUsuń