wtorek, 13 stycznia 2015

WSTĘP

Więc chciałabym wam z grubsza wytłumaczyć, dlaczego chciałam przetłumaczyć to ff. Jestem LS oraz maniaczką fanfictions i co noc czytam to inne opowiadanie. Natknęłam się na "The Dark List", samo streszczenie mi przypadło do gustu, następnie oglądnęłam zwiastun który znajdziecie na dole, on również mi się strasznie spodobał, więc oczywiście zabrałam się do czytania. Nie jest to jakieś bardziej znane ff ale i tak chciałam je dla was przetłumaczyć. Mam nadzieję, że ta opowieść pomiędzy Harry'm i Lou przypadnie wam do gust, gdyż jest ona bardzo, ale to bardzo nie codzienna zwłaszcza, że nie jest to AU. Jeżeli spodoba wam się prolog, możecie podać mi wasze usery do tt :) 

Tytuł: The Dark List (Czarna Lista)
Autorka: PilyangAmchichi
Link do oryginału: The Dark List
Zgoda na tłumaczenie: JEST!
Gatunek: bromance/romans
Tłumaczka: Patrycja

Zwiastun ang: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz